Sayfalar

Bizi 90'lara geri götürün!

30 Haziran 2012 Cumartesi

Az Gittik Uz Gittik




       Evliya Çelebi ve konuşan atı Küheylan'ın çizgi film ve belegsel karışımı çocuk programıydı. Müzikleri beni çok etkilerdi, genelde dramatik müzik kullanılırdı ve ben bu müzik etkisiyle Evliya Çelebi'ye bayağı üzülürüdüm. 1989 yılının İstanbul belgeseli çok ilginçtir. :)   (Tawşi)





         Evliya Çelebi, Seyahatname'sini yazarken Küheylan gelip mürekkebini devirir, heryer göl olur ve birden Evliya Çelebi mürekkepten deniz üzerinde kitabıyla yükselir. O anki müzik de muhteşemdir. (Tawşi)




O mürekkep devrildiğinde ben de onunla yüzer gibi hissederdim. Sanırım bir tek onu hatırlıyorum, normalde gördüğümde hiç başından ayrılmazdım ama belki biraz da etrafa bir şeyler dökme-sakarlık etkisiyle o mürekkebin dökülmesi en fazla dikkatimi çeken şey olmuş:) (Lune)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder