Sayfalar

Bizi 90'lara geri götürün!

19 Haziran 2012 Salı

Eyvah Babam



          Haluk Bilginer ve Yıldız Asyalı'nın başrolü paylaştığı döneminin muhteşem komik dizisidir. Ece (Yıldız Asyalı) liseye geçerken büyümektedir ve babasıyla yaşadığından bu dönemi panik ve bir o kadar da ilgili babasıyla atlatır. Annesi (Billur Kalkavan) ise sık sık kızını ziyaret eder ve bir klozet fabrikatörü ile beraber yaşamaktadır. Haluk Bilginer ise dizide çok salak ve saf rolde kız arkadaşı Nesri İşçi ile beraberdir, babası rolünde ise usta tiyatrocu, Susam Sokağı'nın elektrikçi Tahsin Amca'sı vardır. Zavallı Haluk Bilginer, kızını erkeklerden, annesinden, sınıf arkadaşlarından.. Kısacası herkesten korumaya çalışırdı ve bu sırada fıttırırdı. "Eceeeeeeee!" diye bağırması meşhurdu. Dizi çok tutulduğundan daha sonra Eyvah Kızım Büyüdü olarak devam etmiştir, Nergis Kumbasar ve Arda Kural kadroya katılmıştır.  Arda Kural'ın evde beslediği kaza bayılırdım :)  (Tawşi)



Baba bak bana artık ben bir genç kızım
Biliyorsun okulda yıldızım
Ama inan şimdi çok yalnızım
Sevgi ister yüreğim
Bilmem nasıl derim

Ninnilerele uyuttum, masallarla büyüttüm
Tam on beş yaşına gelmiş kızım
Yıllar geçmiş unuttum


Turkish Leonardo Di Caprio :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder