Sayfalar

Bizi 90'lara geri götürün!

14 Haziran 2012 Perşembe

Çook Şeker


       Fatih'te Fevzipaşa Caddesi'nde yol üstünde kocaman bir dükkandı Çook Şeker ve içinde yan yana bir sürü şeker-çikolata diziliydi şeffaf kaplarda.. Şimdiki alışveriş merkezlerindeki gibi minicik bir stand değildi yani.. Ve kilogramla alırdık. Annem götürürdü hep ve ben sırasıyla pembe ve beyaz kemik, kolalı uzun yılan, bıldırcın yumurtası tipinde çikolata, mantar tipinde çikolata, uzun burgu puf marsmallow şeker, renkli puf marshmallowlar, meyveli sert renkli şeker, diş şeklinde pembe beyaz şeker, muzlu sarı büyük şeker, kola şişesi tipinde kolalı şeker gibi çeşitleri her gidişimde mutlaka alırdım .D Yalnız çok sevmeme rağmen bıldırcın yumurtası ve mantar çikolatadan çok az alırdım, birer tane.. Çok ağır olduklarından anneme fiyat çok tutmasın diye hesap yapardım ve hafif olan kemiklerden doldururdum daha çok .DDD  5 yaşında bile hesap yapıyormuşum :DD  (Tawşi)



Karum'da vardı. Hep kg.ını kaçırırdım. Şimdi yerini Haribo standları aldı sanırım. Mantarlar, içi dolgu çikolatalı yumurtalar ve böğürtlenli tanecikli şekerler, kakao tozu kaplı çikolatalar favorimdi. Onlar şimdi de bulunuyorlar. (Lune)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder