Sayfalar

Bizi 90'lara geri götürün!

11 Haziran 2012 Pazartesi

Plastik meyveler



      Hala ne işe yaradıklarını çözememişimdir ama özellikle üzümler güzel dururdu. Üzümlerin tanelerini sıkmak ayrıca hoşuma giderdiYemek masasının üzerinde yer alırlardı.. Muz da çok gerçekçiydi.. Çarşamba Pazarı'nda sırf bunları satan elemanlar vardı. Her evin olmazsa olmazıydı. Her hafta pazara yeni meyveler geldiğinde alınıp eklenirdi. Millet gerçek meyve alırken biz plastik alırdık :D


(Yanlışlıkla bunlardan birini ısırmıştım bı ara.
Bir de bunların sabun şeklinde olanları vardı, ben de onların ne işe yaradıklarını anlamazdım, banyoda bol bol bulunurdu. Bir ara çocuklar için olduğuna karar verip kullanmaya başlamıştım. Tam benim elime göreydi.)
(Lune)


:DDDD Zaten Allah o sabun şeklindekilerden uzak tutsun, küçük bir çocuk yer yer köpürür valla :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder