Sayfalar

Bizi 90'lara geri götürün!

11 Haziran 2012 Pazartesi

Rollerblade




     Başlı başına bir markadır. 4 tekerlekli patende sınav veren çocukların heyecanla beklediği andır Rollerblade.. Ben de 5 yaşından beri 4 tekerlekli patenle hem evin içinde hem yazlıkta kayıyordum ve orta 1'e geçtiğimde beden eğitimi hocamız Beşiktaşlı futbolcu Rahim'di, derslerde paten kayabileceğimizi söyledi, bizi serbest bırakırdı. Ben de hemen annemle Maslak Çarşı Mağazası'na gidip gri bir Rollerblade beğendim ama büyük numarası yoktu mecburen siyah aldık. Ayağıma geçirip mağazada tur atmaya başladım, daha önce hiç Rollerblade ile kaymamıştım ama birden uçmaya başlayan kuş yavrusu gibi becerdim :) O günden beri de hiç düşmedim, Allah düşürmesİn, hala aynı patenlerle sahilde kaymaktayım :))  (Tawşi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder